Istnieje wiele osób, które uważają, że laptop do pracy powinien mieć najlepsze możliwe podzespoły i kosztować wiele tysięcy złotych. Wielu producentów uważa, że utrzymywanie swoich klientów w takim przekonaniu jest najlepszym rozwiązaniem dla uzyskiwania jak największych zysków. Prawda jest jednak taka, że dobry laptop dla pracownika wcale nie musi być cudem techniki. Ważny jest odpowiedni projekt komputera i podzespoły, które doskonale będą ze sobą współpracować. Jeżeli producent dobrze zaprojektuje swój sprzęt, będzie to dobre rozwiązanie, zapewniające pracownikowi wszystko czego potrzebuje do pracy, co nie będzie kosztować wiele pieniędzy. Doskonałym przykładem takiego laptopa jest Lenovo 14w (http://www.laptopiarnia.org/czym-charakteryzuje-sie-lenovo-14w-i-do-czego-sie-przyda/). Ten niewielki laptop potrafi bardzo dużo i chętnie wybierany jest przez osoby pracujące w biurze. Dzięki swojej budowie oraz możliwościom wynikającym z podzespołów może być śmiało wykorzystywany w codziennej pracy biurowej, jednocześnie nie przegrzewając się, nie spowalniając pracy ani nie zawieszając się.

Doskonały wybór w rozsądnej cenie

Niska cena nie jest jedyną zaletą Lenovo 14w. To przede wszystkim doskonale dobrane i przemyślane podzespoły. Za pracę odpowiada tutaj procesor siódmej generacji AMD A6-9220C Dual Core, który świetnie się sprawdza w tego typu urządzeniach. 4 GB pamięci RAM w zupełności wystarczają na dokonywanie wszystkich procesów w sposób szybki i niekolizyjny. 128 GB pamięci dysku twardego także zapewnia spokój o to, czy wszystkie dokumenty mogą być bezpiecznie przechowywane na dysku.

Dzięki 14 calowemu ekranowi Lenovo 14w jest lekkim i bardzo mobilnym komputerem. Waży niewiele ponad 1,5 kg, więc tym bardziej można zabrać go ze sobą wcześniej. Lenovo 14w sanowi doskonały dowód na to, że by kupić dobry laptop biznesowy nie trzeba wcale wydawać wielkich ilości pieniędzy.

 

Obraz z forums.lenovo.com
author avatar
Adam Nowicki Specjalista ds. marketingu
Nazywam się Adam Nowicki i w All-Comp pełnię rolę specjalisty ds. marketingu oraz wsparcia klienta. Swoją przygodę ze światem komputerów rozpocząłem wiele lat temu, gdy zafascynowały mnie pierwsze konsole i składanie pecetów z odzyskanych części. Ta ciekawość ewoluowała z czasem w chęć pomagania innym w odnajdywaniu się w gąszczu technologicznych rozwiązań i świadomym dokonywaniu zakupów.